Elin: Home!

Tjenare kompisar! :) Snackar med missis alm på skype! :) säger man så? Men iallafall på ridningen hade vi hoppning/markarbete alltså väldigt låga hinder, nästa vecka blir det hoppning, lite högre hinder, fick dessutom rida underbara Foks, bäst är vad han är! :) Vad ska man mer skriva, måste plugga so och engelska, har inte gjort ett piss på so:n får smått panik med tanke på att den ska vara klar på söndag? Och jag fattar inget men får jobba på det imorgon sen måste jag träna på engelskan, har iallafall lite och göra fram tills jag tar helg!
På fredag blir det shopping med mamma, Rebecka och kanske Sebastian om han ville följa med, mysigtmysigt! Sen på lördag sover vi hos emelie GRYMT kommer det blir yesyes. Men nu har jag inget mer att skriva, så bye.

Sötisen själv!
Haha söta.

Rebecka satt och skickade E:n till mig på engelskan! :-)

Kommentarer
Postat av: iiiden med 3 i

Nu har ni chansen att visa upp er outfit inför 900-1000 läsare / dag !

länk : http://iiiden.blogg.se/2011/october/tavling-pa-g.html#comment

kram!

2011-10-27 @ 10:31:29
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0