Elin: I skolan

Sitter i skolan och tråkar, vi slutade för ungefär en timme sen, drygt att vänta på bussen! När jag kommer hem så blir det nog att chilla framför tv:n och sedan käka är as hungrig.. Så becka om du ser det här, kan du ta fram fika till mig? snälla! Skolan idag har vart chill har bara haft fyra lektioner: So, matte, hemkunskap och idrott.
På hemkunskapen var vi på sture och hade teori, men nog om dagen!
En sak som jag funderar på är vad tycker ni om bloggen? är det jobbiga inlägg? bra inlägg? vill ni se videosar? vill ni att vi ska uppdatera mer? kanske ingen som kommer svara.. men vi vill bara veta för att vi vill att ni ska DIGGA bloggen. Nu ska jag snart dra till bussen.. Ohja mer händer inte här! :) Puss och kram!

Så sätt igång kom med förslag! :)

Kommentarer
Postat av: Moa ✿

videoar :p

2011-10-17 @ 17:37:55
URL: http://aanderssonmoaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0