Elin: Slappar :)

Har inte haft blogglust varken idag eller igår, men nu är jag tillbaka :) Idag har jag inte gjort ett piss, får man säga så? Nejdå, jag fixade mig vid fyra :$ slapp dag ohja! Efter det så städade jag mitt rum tog drygt en timme, men nu vill jag iallafall vara där inne  har inte vart i mitt egna rum på ungefär 3 veckor eller på morgonen när jag fixar mig. Har sovit på en madrass i Beckas rum, mysigt ju!
nu ska jag kolla bloggar, sätta på någon bra låt. Och en sak till min katt älskar typ min säng jag böt lakan sen går jag till Rebeckas rum för att hämta mina saker och då lägger hon sig i min säng, då lyfter jag ner henne sen vänder jag mig om för att Rebecka kommer, och då lägger hon sig i min säng igen.. Då tänker jag lyfta ner henne, då sätter hon klorna i lakanet och håller fast sig, så lakanet följde med. och jag hade precis dampat på min säng för jag hatar att bädda den XD  sen lägger hon sig där igen. då ställer jag mig och dansar och sjunger opra haha då drar hon xd så nu vet jag vad jag ska göra om jag vill få iväg henne, så illa lät de väl inte XD

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; hahahahahahahaha ja fan, men du sa ju oxå att de va eva osv hahahaha vi är ju som vi är xdd loveu2<3333333333333 :*

2011-10-22 @ 19:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0