Rebecka: Konfirmation

Kom precis hem och jag vet att det vart sämst uppdatering men orkar inte göra inlägg i skolan och sen drog jag till stan efter skolan och köpte godis och sen drog vi till konfirmationen som slutade med att alla låg på varsin bänk och stirrade upp i taket samtidigt som vi lyssnade på världens sämsta kyrklåt.. Men det slutade vid 18.00 och då kom pappa och vi drog till statiol och typ köpte korv sen lämnade vi Elin på hennes ridning och kom hem för kanske en kvart sen, imorgon är det torsdag och kör som vanligt och vi slutar halv 3. Men nu ska jag stänga ner facebook och allt sånt och konsentrera mig på SO:n, får panik för att jag gjort så lite, men puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0