Elin: med emelie!

tja!
sitter just nu med Emelie och Rebecka på rebeckas golv XD
vi gör mest ingenting men vi ska nog snart göra nått, tror jag..
har vart i skolan all day.. Emelie och jag skulle redovisa om kondomer på biologin XD  men vi hade tänkt och sagt att vi hade gjort de. för hon plockade undan allt, så emelie o jag började as garva. Men rebecka sa att vi inte hade gjort så vi va tvungna, men hon kom lixom inte ihåg om vi hae gjort eller inte så vi höll på att slippa.. japp. det var min kapitel bok haha nerrå! men nu ska jag inte sitta här o skriva massa babbel. ha det bra. skriver ikväll WHOOO :D erkänn ni längtar fett mycke. nerrå skoj bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0