Elin: Tittat på cross!

Hemma från en dag med massa motor ljud! Jonatan kom 3 i första heatet och 2 i andra, Bra kämpat av han! Tror inte jag skulle våga sitta på en cross och inte ens gasa, men det såg skoj ut! Sen när vi kom hem kom liam och vi åkte upp till macken och sen körde vi lite fotboll. Snart blire att gå ner till tven och mysa med mamma och syrran vi ska checka någon film o så! Imorgon vet jag inte vad jag ska göra, tjata på mamma att åka och shoppa eftersom det verligen behövs måste ha nya kläder NU!! :D Sen på måndag ska Becka, jag och kanske Sebastian som är våran storebror, åka till gustavsvik! eftersom vi är lediga på måndag chiiiillllligt! :D men nu ska jag draga och se på tv.
Puss o kram!

Bilder från dagen kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0