Rebecka: Första inlägget

Första inlägget på den här bloggen och idag har jag vart i skolan där vi hade ''ung & trygg'' dag eller något, vi gick till medborgarhuset och tittade på någon föreläsning och sen gick vi och skulle svara på några frågor och sen drog Ayhan, Elin och jag till sicilia och käkade pizza och där fick man lite damp och så.. Och efter skolan drog jag och Elin på kör första gången för det här terminen och vi var bara 5 stycken så man hoppas på att flera kommer nästa gång :-) Imorgon är det skola igen och vi slutar 5 över 2 vilket är riktigt chill men ett minus är att bussen kommer kvart i 3 men sånt får man leva med när man bor ute i götlunda. Men nu ska jag sova och vila min röst har verkligen ingen kvar, kan typ inte prata.. Så vi ses imorgon!

Typ hela släkten med på bild för några veckor sen då vi var på grönalund, lägg märke till att alla har lika tröjor och CHOKLADEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0