Rebecka: Oturs dag!

Som rubriken säger har det vart min oturs dag idag.. Börjad med att jag är på crossen och så får jag en klubba av mamma och det var väldigt mycket getingar ute. Men jag såg inte att det satt sig en geting på min klubba så jag stoppade den i munnen och blev stucken på tungan och i kinden och har as ont ska ni veta! Sen när vi kom hem låg jag i min säng och spelade på min mobil och tappade mobilen på ögat, kändes som att jag skulle få en blåtira och nu har jag världens nageltrång.. Men alla har väl sina otursdagar någon gång, nu ska jag titta på lite film men vi hörs kanske senare, kram! :)
Tummen ner för min otur! (n)

Kommentarer
Postat av: ida

hoppas ni haft en mysig lördag!

kram:)

2011-09-24 @ 23:48:18
URL: http://iiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0